خطوط اتوبوسرانی

خطوط اتوبوسرانی تهران

خطوط اتوبوسرانی کلانشهر تهران در روزهای آخر سال تقویت شده اند

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی با اشاره به خطوط اتوبسرانی تهران بیان داشت:

خطوط اتوبوسرانی کلانشهر تهران در روزهای آخر سال تقویت شده اند

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با بیان این مطلب که روزهای پایانی سال بسیار نزدیک بوده و همچنین میزان مسافرین نیز در این روزها بیشتر می‌گردد، از تقویت خطوط اتوبوسرانی به صورت شبانه روزی در برخی از خطوط خبر داد.

وی با اشاره به اینکه طرح پیشواز نوروز در مجموعه خود نیز عملی می‌گردد، بیان داشت که: از پانزدهم اسفند ماه ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران و اتوبوس دربستی واحد گشت بهشت زهرا در حالت آماده‌باش مطلق می‌باشد و به ظرفیت کامل به شروندان تهرانی خدمت رسانی می‌کند.

وی همچنین اظهار داشت که: با شناختن و پیدا کردن نقاطی که نیاز به سفر بیشتری در آنها می‌شود، اقدام به بالا بردن خطوط اتوبوسرانی که به این نقاط تمام می‌شوند خواهد کرد.

همچنین ایشان بیان داشتند که: هماهنگی مورد نیاز با قسمت خصوصی برای بالابردن فعالیت ناوگان خطوط اتوبوسرانی زیر پوشش به بیشترین حد ممکن و در صورت نیاز بیشتر کردن ساعت کاری اتوبوسرانان قسمت خصوصی و اتوبوس های دربستی نیز انجام می‌پذیرد.

علاوه بر خطوط اتوبوسرانی بخش اتوبوس های دربستی این مجموعه نیز (واحد گشت بهشت زهرا) با امادگی کامل جهت خدمت رسانی به شهروندان تهرانی مشغول به فعالیت در زمینه کرایه اتوبوس های بهشت زهرا، و اتوبوس دربستی واحد گشت، اجاره اتوبوس ارزان ، اجاره اتوبوس vip دربستی (اتوبوس وی آی پی دربستی) و اتوبوس دربستی شرکت واحد تهران هستند.

برطرف کردن نقص های فنی اتوبوس ها

ایشان افزودند که: برطرف کردن نقص های فنی اتوبوس ها جهت فعال کردن خطوط اتوبوسرانی، برطرف کردن نقص های ظاهری اتوبوس ها به طور خاص اقدام و تمامی اتوبوس ها در ساعات بعد از ساعات کاری شست و شو و پاکیزه خواهند شد بیان داشت که: حضور مداوم همکاران در گشت خطوط و بازرسی مستمر و دقیق از مبدا تا مقصد خطوط نیز با جدیت کامل و دقت مناسب در حال اجرا می‌باشد.

وی افزود: در جهت آسایش حال شهروندان تهرانی برای جابجایی به حرم مطهر امام خمینی (ره) و بهشت زهرا و مزار شهیدان بالامرتبه و زیارت اهل قبور در دو 5شنبه و جمعه آخر سال، اتوبوس ها و سرویس‌های خاصی از میادین اصلی موجود در شهر و پایانه های موجود در سطح شهر و خطوط اتوبوسرانی از جمله: نازی آباد، خزانه بخارائی، شهر ری، شوش، راه آهن، خراسان، رسالت، انقلاب اسلامی و میدان آزادی آماده خدمت رسانی هستند.

همچنین: فلکه دوم و و اول تهرانپارس، صادقیه، دولت آباد، شهرک ولیعصر؛ تهرانسر، ابوذر، محمدیه، خاوران نقاطی هستند که به سوی بهشت زهرا (س) و بازگشت آنها به مبدا اولیه نیز جهت تکمیل این سرویس در نظر گرفته شده است، همچنین خطوط منتهی به بهشت زهرا (س) با در نظر گرفتن به تعداد بالای نیاز به سفر تقویت خواهد شد.

نظارت کامل بر ظاهر اتوبوس ها

وی نظارت کامل بر خطوط اتوبوسرانی و ظاهر اتوبوس ها و شست و شوی هر روز آنها و پیدا کردن ایستگاه های بدون روشنایی، تابلو کشی، خط کشی، به منظور برطرف کردن نواقص توسط پیمانکاران شهرداری مناطق تهران را از جمله دیگر اقدامات در حال انجام دانست و گفت: مانند سال های اخیر در روزهای واپسین سال نیز با در نظر داشتن مراجعه به مراکز خرید، تعداد اتوبوس های خطوطی که منتهی به این مراکز و بازار تهران هستند بیشتر می‌شود.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، اطلاع رسانی به مسافرین محترم درباره بالا رفتن ساعت کاری خطوط، نظارت کامل و زمان بندی شده خطوط، آمادگی به منظور فعال ساختن واحدهای امدادی و تعمیری مانند امداد خودرو، آمادگی کامل در چهارشنبه آخر سال و پیدا کردن نقاط و خطوط اتوبوسرانی خطرناک را از جمله فعالیت های که در این طرح (پیشواز نوروز) انجام شده، عنوان کرد.

در پایان وی با بیان به فعالیت اجرایی خدمت رسانی به ستاد گردشگری کلانشهر تهران بیان داشت که: تقویت ناوگان اتوبوسرانی در خطوط شبنه روزی نیز به منظور خدمت رسانی با کیفیت بیشتر و مناسب تر در خطوط اتوبوسرانی به شهروندان محترم تهرانی صورت خواهد گرفت

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *