اتوبوس دربستی تهران

تفاوت اتوبوس های دربستی تهران

اتوبوس‌های دربستی VIP و اتوبوس‌های معمولی چه تفاوت‌هایی دارند؟

حتما شما هم تا کنون از انواع سرویس های ارائه شده توسط اتوبوس های دربستی تهران استفاده کردید، بهتر است بدانید که این سرویس های شامل انواع مختلفی بوده و بسته به نوع اتوبوس هزینه کرایه اتوبوس نیز متفاوت است، شما می‌توانید برای اجاره اتوبوس ارزان قیمت از سرویس اتوبوس دربستی معمولی و یا لیستی از سایر سرویس‌های واحد گشت بهشت استفاده کنید. برای هر سرویس اتوبوس های مختلفی در نظر گرفته شده است که در ادامه قصد داریم شما را با انواع اتوبوس های دربستی آشنا کنیم.

به منظور این که شما قادر باشید تا انتخاب صحیحی را انجام دهید، بایستی اطلاعاتی در مورد اتوبوس‌های دربستی تهران و سرویس های ارائه شده توسط واحد گشت بهشت داشته باشید. به همین علت تحریریه واحد گشت بهشت بر آن است تا اطلاعاتی راجع به این موضوع را به اشتراک بگذارد.

تفاوت اصلی اتوبوس‌های معمولی و VIP و نیمه VIP در چیست؟

تفاوت اصلی اتوبوس‌ دربستی تهران شامل اتوبوس های معمولی، VIP و نیمه VIP در تعداد و جنس صندلی‌های این اتوبوس ها و تجهیزات موجود در آن ها است. به همین علت ماافرینی که اقدام به اجاره اتوبوس ارزان قیمت می‌کنند، با توجه به طول مسیر و کاربری این سرویس ها (مانند اتوبوس دربستی بهشت زهرا)، بایستی سرویس اتوبوس دربستی مناسبی را با توجه به هزینه کرایه اتوبوس انتخاب نمایند.

اتوبوس‌های معمولی                                   

این دسته از اتوبوس دربستی تهران معمولا از۴۰ تا۵۰ عدد صندلی برخوردار هستند. در این اتوبوس ها صندلی‌ها به شکل دو ستون نصب شده‌اند که هر ستون ۲ صندلی را در خود جای داده است . پس هر ردیف از این اتوبوس ها از ۴ عدد صندلی برخوردار است، کاربری این اتوبوس ها اغلب در سرویس های اتوبوس دربستی بهشت زهرا و اتوبوس مراسم ختم است.

تعداد صندلی‌های موجود در این اتوبوس ها موجب می‌گردد که حجم زیادی از فضا در بین صندلی های این اتوبوس‌ها وجود نداشته باشد. در نتیجه فاصله موجود بین صندلی‌های اکثر اتوبوس‌های دربستی معمولی بسیار کم است که همین امر موجب به پایین آمدن هزینه کرایه اتوبوس و با صرفه بودن این سرویس شده است. در نتیجه این نوع از اتوبوس‌های دربستی از فضای کمی جهت استراحت مسافران برخوردار هستند و اجاره این اتوبوس ها برای مسافت‌های طولانی پیشنهاد نمی‌شود.

هزینه کرایه اتوبوس
اتوبوس‌های دربستی معمولی

اتوبوس‌های نیمه VIP

اتوبوس دربستی تهران نیمه VIP از وضعیت بینابینی میان اتوبوس‌های دربستی معمولی و اتوبوس‌های VIP  برخوردار است. این امر به این معنا می‌باشد که تجهیزات و نوع صندلی‌های موجود در این اتوبوس ها نه مانند اتوبوس‌های دربستی VIP است و نه مانند اتوبوس‌های دربستی معمولی می‌باشد، که همین امر این سرویس را گزینه ای مناسب برای اجاره اتوبوس ارزان قیمت کرده است.

 اتوبوس‌های دربستی نیمه VIP اغلب در حدود ۲۶ تا ۳۲ صندلی را در خود جای داده اند. شکل نصب صندلی‌های این اتوبوس های دربستی به شکل یک ستون با دو ردیف صندلی و یک ستون با یک ردیف صندلی است. در نتیجه هر ردیف از ۳ صندلی برخوردار است. به استثنای ردیف آخر که دارای چهار عدد صندلی در کنار یکدیگر است.

با در نظر گرفتن این موضوع که اتوبوس‌های دربستی نیمه VIP همانند اتوبوس‌های دربستی معمولی از ۱۱ ردیف صندلی برخوردار می‌باشند، در نتیجه فاصله بین صندلی‌ها در حالت ردیفی پایین می‌باشد. ولی فضای خالی در بین دو ستون از صندلی‌های این دسته از اتوبوس موجب می‌گردد که اتوبوس‌های دربستی نیمه VIP از صندلی‌های بزرگتر نسبت به اتوبوس‌های دربستی معمولی برخوردار باشند. در نتیجه صندلی اتوبوس‌های دربستی نیمه VIP از راحتی بیشتری برخوردار است.

اتوبوس‌های VIP

هم اکنون دو نوع از اتوبوس‌های دربستی VIP در واحد گشت بهشت آماده ارائه خدمات به مسافرین محترم می‌باشند. بعضی از این اتوبوس‌های دربستی تهران از ۲۵ صندلی برخوردار هستند و بعضی دیگر فقط ۲۲ عدد صندلی را دارا هستند. شکل چیدمان صندلی‌های اتوبوس‌های دربستی VIP به شکل دو ستون مجزا می‌باشد. به این صورت که یکی از ستون‌ها دارای دو صندلی در هر ردیف است و ستون دیگر فقط یک صندلی در هر ردیف را دارا می‌باشد.

صندلی اتوبوس‌های دربستی VIP اغلب بزرگتر از بقیه اتوبوس‌ دربستی تهران است. همچنین فاصله بین ردیف‌ها و صندلی‌ها بیشتر از سایر سرویس های اتوبوس دربستی است که این امر هزینه کرایه اتوبوس را به مقداری بیشتر از سایر سرویس ها کرده است. در نتیجه از نگاه مسافرین این نوع از اتوبوس‌های دربستی به منظور جابجایی در مسافت های طولانی علی رغم سرویس های دیگر و اجاره اتوبوس ارزان قیمت مناسب تر می‌باشند.

اجاره اتوبوس ارزان
اتوبوس‌های دربستی VIP

اتوبوس‌های دربستی VIP برای مسافرین این امر را فراهم می‌کنند که صندلی خود را تا ۱۴۰ درجه به عقب بخوابانند و در هنگام استفاده خود از اتوبوس با آسودگی و خیال راحت تر استراحت کنند. چرا که صندلی بعضی از این اتوبوس‌های دربستی VIP قابلیت تخت‌شو را دارند و بسیار مناسب می‌باشند.

همچنین به یا داشته باشید که بیشتر اتوبوس‌های دربستی VIP تجهیزاتی را شامل مانیتور، جای شارژ و … را دارند. این تجهیزاات موجب می‌گردد که با راحتی کامل بتوانید در هنگام استفاده، خود یا کودکتان را سرگرم کنید. به هر حال به یا داشته باشید که آگاهی از این تجهیزات در هنگام اجاره اتوبوس دربستی تهران نیز مشخص است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *